SKLEPU INTERNETOWEGO FREGATARESTAURACJA.PL
Drogi Kliencie,
dziękujemy za odwiedzenie naszego serwisu internetowego udostępnianego pod adresem internetowym http://fregatarestauracja.pl (dalej jako: „Fregata”, „Serwis Internetowy”). Celem Fregaty jest przede wszystkim umożliwienie Państwu zamówienia produktów restauracji, które mogą być dostarczone bezpośrednio do Państwa miejsca pracy lub domu (dalej jako: „Produkt Fregaty”).
Formuła niniejszego regulaminu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków na jakich nastąpi składanie zamówień na Produkty Fregaty, zawarcie oraz realizacja umów sprzedaży zawieranych między nami, a Państwem, w tym złożenie pierwszego zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży oraz ewentualnych późniejszych zamówień i umów sprzedaży, w miarę Państwa potrzeb, co nie nakłada na Państwa w tym zakresie żadnych stałych ani okresowych zobowiązań, chyba że wspólnie postanowiliśmy inaczej.
Niniejsze warunki, w razie podjęcia decyzji o korzystaniu z Fregaty, regulują w szczególności zasady na jakich nastąpi złożenie i przyjęcie zamówienia oraz wykonanie i rozliczenie umowy sprzedaży, w tym kwestie naszej odpowiedzialności. Warunki te znajdą zastosowanie w razie braku innych mailowych lub pisemnych ustaleń między nami.
Zapraszamy do zapoznania się regulaminem i składania zamówień.
Zespół Fregaty
1. Cenimy sobie przejrzystość, dlatego standardowo nawiązanie współpracy między nami ma przebieg według następującego schematu:
2. Nawiązanie współpracy, w tym złożenie zamówienia, zawarcie umowy sprzedaży oraz ewentualne jej zmiany może nastąpić za pomocą aplikacji dostępnej w Serwisie Internetowym lub osobiście w Restauracji Fregata, ul. Podgrodzie 1a, 75-240 Koszalin.
3. Zamówienie składane w inny sposób niż za pomocą formularza zamówienia dostępnego w Serwisie Internetowym powinno zawierać co najmniej:
- w przypadku konsumentów: imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej,
- w pozostałych przypadkach: pełną nazwę Państwa firmy wraz z jej kompletnymi danymi (adres prowadzenia działalności / adres siedziby, NIP, numer telefonu kontaktowego, nazwisko i imię osoby składającej zamówienie), adres dostawy i adres do wystawienia faktury, jeśli jest inny niż adres zamawiającego, adres poczty elektronicznej.
4. Niezależenie od sposobu nawiązania współpracy umowa sprzedaży jest zawierana zawsze zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności Kodeksem Cywilnym – w przypadku trybu ofertowego na skutek przyjęcia przez drugą stronę oferty, a jeżeli prowadzimy negocjacje w celu zawarcia umowy, to gdy dojdziemy do porozumienia, co do wszystkich jej postanowień, które były przedmiotem negocjacji.
1. Przedmiotem umowy sprzedaży są w szczególności Produkty Fregaty.
2.. Produkty Fregaty są dostarczana w zależności od złożonego przez Państwa zamówienia i zawartej umowy sprzedaży.
3. Cena za Produkty Fregaty uwidoczniona na stronie fregatarestauracja.pl podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktów Fregaty będącymi przedmiotem zamówienia, a także o ewentualnych kosztach dostawy oraz o innych kosztach są Państwo informowani na stronach Fregaty w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Państwa woli związania się umową sprzedaży.
4. Przedmiot danej umowy oraz jej szczegółowe warunki ustalane są każdorazowo przed zawarciem umowy (np. w trakcie składania zamówienia lub w trakcie uzgodnień). W pozostałym zakresie zastosowanie ma niniejszy regulamin.
5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Państwu treści zawieranej umowy sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie Fregaty oraz (2) przesłanie Państwu wiadomości e-mail, o których mowa w pkt. 4 regulaminu. Treść umowy sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Fregaty w przypadku złożenia zamówienia za pomocą formularza zamówienia dostępnego w Serwisie Internetowym.
1. Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Państwem jest poczta elektroniczna (e-mail: info@fregatarestauracja.pl), tradycyjna (ul. Podgrodzie 1a, 75-240 Koszalin) oraz telefon (530530130), za pośrednictwem których będą Państwo wymieniać z nami informacje dotyczące umowy sprzedaży. Zapraszamy również Państwa do kontaktu osobistego w naszym biurze (ul. Podgrodzie 1a, 75-240 Koszalin), po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania.
2. W przypadku kupujących nie będących konsumentami osoby kontaktujące się w sprawie zamówienia oraz umowy sprzedaży z Państwa strony traktujemy za należycie upoważnione do działania w Państwa imieniu w zakresie danego zamówienia lub umowy sprzedaży.
1. Udostępniamy następujące sposoby płatności:
Płatność gotówką przy odbiorze osobistym lub dowozie.
Płatność Kartą płatniczą przy odbiorze osobistym lub dowozie.
Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej http://www.payu.pl przy odbiorze osobistym lub dowozie.
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań –Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000,00złotych w całości opłaconym, krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012 (zwana dalej "PayU"). Nadzór nad wykonywaniem przez PayU działalności w zakresie usług płatniczych sprawuje Komisja Nadzoru Finansowego.
2. Termin płatności:
W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze zamówienia albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze zamówienia.
1. Produkty Fregaty dostarczane są do Państwa za pomocą transportu własnego Sprzedawcy.
2. Dostawa Produktów Fregata do Państwa jest odpłatna.
3. Dostawa Produktów Fregaty dostępna jest jedynie na terenie miasta Koszalin.
4. Sprzedawca umożliwia odbiór osobisty zamówionych Produktów pod adresem ul. Podgrodzie 1a, 75-240 Koszalin, codziennie od poniedziałku do niedzieli, z wyłączeniem świąt, w godzinach odf 13:00 do 20:00.
1. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności względem Państwa, jeżeli sprzedane Produkt Fregaty lub inny produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Jesteśmy obowiązani dostarczyć Państwu Produkt Fregaty bez wad.
3. Reklamacje związane z umową sprzedaży mogą Państwo złożyć na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: info@fregatarestauracja.pllub pisemnie na adres: ul. Szczecińska 22, 75-135 Koszalin.
4. Zalecamy podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku konsumentów brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. Podgrodzie1a, 75-240 Koszlain. Jeżeli ze względu na rodzaj produktu dostarczenie produktu przez Państwa byłoby nadmiernie utrudnione, obowiązani są Państwo udostępnić produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje.
1. Niniejszy punkt regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie kupujących nie będących konsumentami.
2. W przypadku opóźnienia w płatności, w tym płatności zaliczki, zastrzegamy sobie prawo odmowy zawarcia kolejnych umów sprzedaży oraz wstrzymania realizacji już zawartych umów do czasu uiszczenia należnych płatności, co nie rodzi po Państwa stronie żadnych roszczeń w stosunku do nas.
3. W przypadku opóźnienia w płatności, w tym płatności zaliczki, zastrzegamy sobie prawo żądania od Państwa odsetek za czas opóźnienia.
4. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek kwestii spornych związanych z umową sprzedaży, nie są Państwo uprawnieni do wstrzymania płatności lub części płatności. Ewentualne rozliczenia wynikające z kwestii spornych nastąpią dopiero po obopólnym uzgodnieniu stanowiska stron.
5. Z chwilą wydania przez nas produktów przewoźnikowi przechodzą na Państwa korzyści i ciężary związane z produktami oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktów. W takim wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktów powstałe od przyjęcia ich do przewozu aż do wydania ich Państwu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
6. W razie przesłania produktów do Państwa za pośrednictwem przewoźnika obowiązani są Państwo zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzą Państwo, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktów, obowiązani są Państwo dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
7. Jakakolwiek zwłoka lub nie wywiązywanie się z warunków realizacji umowy przez nas nie będą stanowiły podstawy dla Państwa do odstąpienia od umowy lub też domagania się odszkodowania za poniesione straty lub innych równoważnych płatności, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zostało spowodowane czynnikami, za które nie ponosimy odpowiedzialności i do których powstania się nie przyczyniliśmy.
8. Ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność, bez względu na jej podstawę prawną, do wysokości zapłaconej ceny z tytułu umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy roszczenie związane jest jedynie z danym produktem albo produktami, to wysokość naszej odpowiedzialności ograniczona jest jedynie do wysokości zapłaconej ceny za dany produkt albo produkty. Ponosimy odpowiedzialność w stosunku do Państwa tylko za typowe i rzeczywiście poniesione szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy, z wyłączeniem utraconych korzyści.
1. Umowy zawierane poprzez serwis Fregaty zawierane są w języku polskim.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw, dodania nowych Usług Elektronicznych - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. umowa sprzedaży) zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian regulaminu, w szczególności zmiany regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie usługi elektronicznej – konto) zmieniony regulamin wiąże usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Dziękujemy za uważną lekturę!
W razie pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji – prosimy o kontakt bezpośrednio z restauracją lub korzystając z danych podanych w regulaminie.
Zapraszamy do współpracy,
Zespół Fregaty
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku
chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat:
„AMBO” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Szczecińska 22, 75-135 Koszalin
info@fregatarestauracja.pl
– Ja/My(*) niniejszym
informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących
rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data
zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko
konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis
konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji
papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Zamawiaj jedzenie i zbieraj punkty w Programie Lojalnościowym Fregaty.
Za każde zamówienie klient Fregaty otrzyma punkty, które potem
może wymienić na Nagrody
Program lojalnościowy przeznaczony jest wyłącznie dla
zarejestrowanych uczestników.
Aby dokonać rejestracji należy
wejść na stronę http://www.fregatarestauracja.pl i dokonać
rejestracji przy składaniu zamówienia.
Rejestrację należy
potwierdzić w wiadmomości email, która przyjdzie na adres wskazany
podczas rejestracji.
Po zakończeniu procesu rejestracji
klient otrzyma możliwość zbierania punktów i ich wymiany na
nagrody.
Uczestnikowi programu lojalnościowego naliczą się
punkty tylko wtedy gdy dokona zamówienia będąc zalogowanym
użytkownikiem.
W ramach programu lojalnościowego klient
otrzymuje 1 pkt za każde wydane 10zł.
Informację o ilości
posiadanych punktów można sprawdzić w swoim panelu klienta.
Aby
wymienić zebrane punkty na nagrody należy wybrać w Menu zakładkę
NAGDRODY.
Termin realizacji dostarczenia wybranej nagrody do
14 dni roboczych za wyjątkiem produktów dostępnych w menu.
Wszelkie
pytania prosimy odnośnie programu lojalnościowego prosimy kierować
na adres info@fregataresuatracja.pl